söndag 17 maj 2009

Dag 12

Oj. Redan dag 12. Jag har nästan slutat räkna dagarna. Det har gått så fort. 7 cm har försvunitt runt midjan och jag mina fettveck på ryggen har nästan försvunnit. Förut irriterade jag mig verkligen på dom. Det var varmt och klippigt i vecken. Iiiii... Jag börjar bli smalare!!

I fredags kände jag att det var dags att äta lite. Jag köpte färska räkor och frysta tigerräkor. Tigerräkorna stekte jag i lite olja och sötsur lite stark sås. Jag åt lite brieost också. Det var underbart gott.
Efter maten började jag få lite ont i magen. Det blev värre och värre. Vid 2 på natten fick jag nog och begav mig till akuten.
Jag hade fått ett kraftigt utbrott av min magkatarr. Det brände i hela kroppen. Jag kräktes och grät av smärta.
Nu är jag livrädd för att börja äta igen. Vet inte vart jag ska börja. det blir inget starkt, fett eller kryddigt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar